Zgłaszane do konkursu propozycje mają budzić pozytywne skojarzenia z dwusetleciem uczelni. Powinny być oryginalne, innowacyjne, nowoczesne, trwałe, funkcjonalne. Mile widziane będzie też użycie nazwy Uniwersytet Warszawski, jubileuszowego logo lub hasła: „Dwa stulecia. Dobry początek”.

Gadżety mają trafić do trzech kategorii odbiorców: gości Uniwersytetu Warszawskiego; studentów, kandydatów na studia i turystów; absolwentów i pracowników uczelni.

Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę projektów, z tym, że każdy zgłoszony projekt będzie stanowić odrębną pracę konkursową. Można także zaprojektować spójną linię gadżetów: po jednym w każdej z trzech kategorii.

Osoby, które chcą wziąć udział w konkursie powinny przesłać dokumenty określone w regulaminie do godziny 16.00 w sobotę 28 lutego. Zgłoszenia należy przesyłać na adres: konkurs.uw@uw.edu.pl

Wybrane gadżety zostaną wdrożone do produkcji i będą stanowiły element promocyjny UW. Autorzy zwycięskich projektów w każdej z trzech kategorii otrzymają nagrody pieniężne w wysokości po 4 tys. zł brutto. Regulamin dopuszcza możliwość połączenia nagród dla jednego uczestnika, który mógłby wówczas otrzymać maksymalnie 12 tys. zł brutto. Wyjątkowo przewiduje się możliwość przyznania uczestnikom dwóch równorzędnych nagród w jednej kategorii po 2 tys. zł brutto każda. W przypadku nierozstrzygnięcia konkursu jury może nie przyznać żadnej nagrody.

Wyniki ogłoszone zostaną najpóźniej 30 marca na stronie internetowej Uniwersytetu Warszawskiego. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie.

Źródło: PAP