Strona główna » Kancelarię można reklamować, ale z umiarem

Kancelarię można reklamować, ale z umiarem

02.03.18

Stwierdzenie: tanio, szybko skutecznie – to nienajlepsze hasło dla reklamowania usług prawnych. Podobnie z "najlepszą kancelarią w Szczecinie". Ale już slogan: trudne, nie znaczy niemożliwe – jest do  przyjęcia.

articleImage: Kancelarię można reklamować, ale z umiarem fot. Thinkstock

Takie m.in. rekomendacje dla kancelarii myślących o skutecznym marketingu swoich usług mogli usłyszeć uczestnicy zorganizowanej w piątek konferencji Legal Market Day.
Jednym z partnerów konferencji jest Wolters Kluwer Polska.

Jak podkreślali jej organizatorzy, we współczesnym świecie trudno sobie wyobrazić istnienie na rynku jakichkolwiek usług, które nie byłyby promowane, o których informacje nie docierałby typowymi dla rynku kanałami do potencjalnych klientów. Zwracali też uwagę na toczące się tym zakresie spory, zarówno w orzecznictwie jak i w praktyce samorządów prawniczych co do tego, czy reklama w tych zawodach jest dopuszczalna. A jeśli tak, to w jakim zakresie. Przywoływali jednak standardy unijne, które dopuszczają reklamę zawodów regulowanych. Więcej>>


Konkurencyjność kancelarii prawnych>>

Skomentowano 0 razy
Średnia ocena artykułu (oddanych głosów: 0)

 
ZOBACZ TAKŻE

Nowy LEX Student Prawa
Zapisz się na newsletter
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE