- To studia dla ludzi, którzy lubią kontakt z innymi, mają szczególne zdolności komunikowania, chcą je poszerzać, ale też chcą pracować w interesującej branży, która da im wiele satysfakcji i będzie zmuszać do ciągłego rozwoju. To cechy osób wyróżniających się, o szerokich horyzontach, a dziennikarstwo to właśnie miejsce dla nich. Faktem jest, że jest coraz mniej miejsc pracy dla dziennikarzy w klasycznym ujęciu tego zawodu. Jest za to wiele miejsc pracy dla osób o takim wykształceniu, niekoniecznie w mediach. Sądzę, że to przyciąga ich do tego kierunku studiów – ocenia doktor Łukasz Przybysz z Zakładu Komunikacji Społecznej i Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.
Studia PR cieszyły się dużym zainteresowaniem również w innych miastach - na komunikację wizerunkową, prowadzoną przez Uniwersytet Wrocławski, było niemal 12 chętnych na jedno miejsce; na krakowskim Uniwersytecie Ekonomicznym zaś o jeden indeks na marketing i komunikację rynkową walczyło prawie pięciu kandydatów. Więcej>>

Dowiedz się więcej z książki
Etyka zawodu radcy prawnego i adwokata. Kazusy. Objaśnienia. Orzecznictwo
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł